Да оцелееш в дигиталния свят на маркетинга
Няколко съвета за начинаещи

За да заеме брандът ви полагаемото му се място невинаги е важно колко е сложна маркетинговата му стратегия, нито пък над колко комуникационни канала разпространявате посланията ѝ.
Не е тайна, че епохата на “push” маркетинга от известно време е мъртва. Разковничето днес е в смислената комуникация с потребителя така, че той да е водещ.
Представяме ви три прости правила, по които и самите ние в TriplePro се ръководим.
1. Опознай идеалния си потребител
Няма как да създадете смислено и интересно съдържание, ако нямате представа към кого да го отнесете. Опитайте се да си представите идеалния потребител на вашия бранд. Какъв е той, как се облича, какво съдържание би го интересувало в онлайн средата и извън нея?
2. Прозрачност на намеренията
На съвременния консуматор му е дошло до гуша да го заблуждават с рекламни трикове. Колкото по-отворени сте за продукта или услугата, която предлагате, толкова по-лесно ще спечелите верността на потребителя в дългосрочен план.
3. Адаптирайте посланията си към канала, а не канала към посланията
Не правете грешката да копирате едно и също съдържание от една социална мрежа в друга. Няма да сбъркате, ако адаптирате езиковите особености от едната платформа към друга. Мисията на “content” маркетинга е преди всичко да разпространява не само информативни, но и ангажиращи послания. Досегашният ни опит показва, че с правилното съдържание можете да накарате аудиторията си да се влюби в това, което имате да им кажете.
Готови ли сте да разкажете собствената си история? Искате ли да ви разкажем още? Нека поговорим!